// Miss You

Here !

Welcome to my blog, i falling in love with kpop ! beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
MINWOO .. L.JOE .. MINWOO .. L.JOE .. MINWOO ..




Tagboard


Put your cbox or shoutmix code here

My Melody


Visit dem'




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

my new look ! yeayyyyy ! :DD
salam , hai , hello , annyehaseyo , wahhhh , lame ayin tk update blog , now my blog is new look and new update post , haha XD , arini ayin suka giler2 , sebab blog ayin dh lawa . hah ! dh tk de simple sngt , huh , sebenarnyer bru lh ayin taw yg wat blog nih tk de lh susah mane kn ? senang je , copy code and paste copy code and paste , nthen , update post , follow ... hemm , skunk mood ayin epi giler ! sebab tuh lh paste gmbr tuh , haha , tk lawa kn gmbr ? okay , fine ! :) gmbr tuh ade kena mengena dgn mood ayin so ayin letak gmbr tuh , kalau kau yg tngh bace blog nih tk suka , n hate my blog , listen hear , ayin nk ckp nih , buka mate besar2 , and bace nih , kalau tk nk bace dh lh , just get out ! errr >< nih ayin nk ckp tdi , NIH BLOG AKU , SO , NIH AJKU PUNYA PASAL LH ! dgr ?? okay ? bye , annyeong ! :D